dissabte, de maig 21, 2005

 

Dubtes

Preguntes, preguntes... Posted by Hello


Si em moro i la meva ànima va al cel, tinc dret a demanar els diners de l’envàs? Si no he quedat satisfet, me la poden canviar? Fins quan dura la garantia? Hi ha llibre de reclamacions? I Oficina de Defensa del Consumidor? Et tornen els diners o et donen vals de compra? Hi ha cabines per trucar? Encara funcionen amb monedes o haig de comprar una targeta en un estanc o un quiosc? Fumen doncs, els àngels? Ros o negre? I què llegeixen? L’Avui, La Vanguardia...l’ABC? Potser puc trucar des del mòbil, però quina xarxa faig servir? És que jo tinc Movistar però em voldria canviar...i les ànimes les reciclen? Com ho fan? Per sorteig? A dit? Hi ha tràfic d’ànimes? Tenir un germà al Govern ajuda? Si no, les tenen en estoc? O són biodegradables? Com es decideix les que van a dalt i a baix? Hi ha un “pecatòmetre” i et fan bufar? Són àngels amb tricorn o ja hi ha desplegats els Mossos d’Esquadra?. Els pecats de cap de setmana valen igual que els dels dies laborals? I els nocturns igual que els diürns? I a l’infern, quant puja la factura del gas a final de mes? Qui la paga? És una S.A o una cooperativa? I és gas butà o és gas natural? Potser funcionen amb electricitat, però ho dubto (els saltarien els ploms massa sovint...).
I si una angeleta s’enamora d’un dimoni i tenen un fill, on cal portar el Llibre de Família, a dalt o a baix? La mala bava dels dimonis, és per les banyes? Qui els les posa? O surten soles? A quina edat? Hi ha banyes “de llet”? Pot un dimoni demanar asil polític al cel i viceversa? Preguntes, preguntes...


|

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Spain License.

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!