dilluns, de desembre 05, 2005

 

El carrer del molí (III)


Arribo al segon replà, porta vint-i-dos. M’agrada el número: és parell. Sempre m’ha semblat que els números parells són més amables que els senars. Res: fixacions meves. Encara que parell o senar, totes aquestes portes em semblen iguals, massa iguals i amb una història al darrere també massa semblant, segur. “La doble moral d’aquest país s’amaga rere portes de fullola en una pensió barata...” – no em puc estar de pensar. I no sé per què em sembla que la meva història amb l’Anna, la nostra història, és una cosa diferent. Faig tres trucs a la porta. Ella m’obre:

- Hola...- em fa, una mica freda.
- Hola...- m’atanso per fer-li un petó.
- Espera...no...- em diu- hem de parlar...

(continuarà)


|

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Spain License.

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!