dimarts, de gener 10, 2006

 

Handle with care?




Samsung. Cadena de muntatge. Fem televisors amb DVD incorporat. Descarrego, una per una, les enormes caixes que en contenen les carcasses. “¿¡Pero qué haces?!...”- em crida una companya- “¡Que así te vas a deslomar!”. “Y cómo lo hago..?.”-faig jo. Se’m queda mirant: “Pues así...”- i empeny el munt de caixes. Havent desplaçat el centre de gravetat de les més altes, la pila s’esfondra com un castell de naips. “Oye...¿pero has visto lo que pone aquí...?”- li pregunto. “¡Pero si está en inglés!”- em contesta ella amb una rialla que vol ser un “si és en anglès, no té res a veure amb mi”. Al frontal de les caixes hi ha imprès un enorme “Handle with care. Do not drop” (Tractar amb cura. No deixar caure). Quan li ho tradueixo se’m queda mirant i deixa anar un “¡Ha! Qué bueno...!”. Riem tots dos. Fet i fet, jo estic contractat per una E.T.T i a ella –que no ho sap encara però s’ho ensuma- la “deslocalitzaran” d’aquí a poc temps. Handle with care?





|

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Spain License.

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!