diumenge, de setembre 17, 2006

 

A day in the life of...


Qui s'amaga rera en Litus? Coincideixen la persona i el personatge? Com és un dia normal en la vida d'un dels meus grans creadors de la blogosfera? Segur que més d'alguna vegada algun lector (i lectora) del Cafè s'han fet aquestes preguntes. Per intentar abocar una mica de llum, transcriurem alguns dels e-mails que el geni creador envia a tort i a dret per la web i que algun dia, n'estic segur, formaran part de les seves memòries.

Pau Florit i Rebollit. Biògraf

...m'he aixecat tard, i m'he posat a fer les classes. He dinat tard i he seguit preparant les classes: la cosa rajava. Jo i l'Sting hem fet un munt de problemes. Fins i tot hem ampliat algunes coses on la professora, en el seu moment, es va quedar curta (i és que pocs 10 en un examen han estat tan merescuts, hahaha! I no em va voler posar matrícula, la mala p.....piiiiii). I estava "tan a gustito" fent un "yo, mi, me, conmigo" que se m'ha passat la tarda fins a quarts de set que he anat a la cantonada a fer un cafè i m'he llegit mig diari i hi havia un reportatge del Frenillo de Gaughin i tenien un disc que es diu, casualment, com el meu darrer post, però esclar, abans l'he hagut d'escriure i buscar una foto i entremig encara m'ha vagat de preguntar-me perquè en la segona part de The Girl From Ipanema entra la pentatònica menor de fa sostingut i mira...així hem passat el dia. I ara plou i t'escric un mail i d'aquí a una estona aniré a veure Una mente maravillosa, que si tu haguessis hagut d'estudiar Teoria de Jocs a la Universitat (Sí, sí...jo vaig estudiar la teoria del Nash, aquella del bar, second best, la chica guapa, no, la otra) te la miraries amb uns altres ulls (així com entre estràbics i estigmàtics), però, ei, que no sóc rencorós. Sin acritud y con carinyo, Nash (cabronet). I després de Dune, ja...que por ahí nos las vayan dando, que va dir el parlamentari aquell. O era en Pepe Rubianes?. Bueno, és igual...

Carles


|

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Spain License.

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!