diumenge, d’octubre 14, 2007

 

El furgatori


El dia que trobí (vaig trobar) “la font de les avivades”, en proví (vaig provar-ne) l’aigua, que diuen que atia i esperona la virilitat. Sí que m’agullonà (em va agullonar) quelcom l’entrecuixada, però tant m’exaltí (em vaig exaltar), que em passí (em vaig passar) tres dies esperitat. Tan escalfat visquí (vaig viure) aquells jornals d’enramada, que, per minvar l’estímul, m’entetingué (em va entretenir) l’espasa la filla d’en Joan, noia sensible i amb mans d’àngel que m’aplanaren (em van aplanar) la irritabilitat de l’epidermis i em forniren (em van fornir) un nou motiu de visita a ca l’apotecari. Des que la coneguí (la vaig conèixer) que sóc molt menys mesquí (vaig mescar).

El Furgatori. De Josep Pedrals. La breu edicions (2006)


|

<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 2.5 Spain License.

Web Pages referring to this page
Link to this page and get a link back!